Co s překyseleným organismem

21. dubna 2015 v 14:29 | Jitka |  Bylinky
Nesprávná strava pak vede k chronickému nedostatku vitamínů, minerálů, enzymů i stopových prvků. Tělo se dostává do trvalého stavu překyselení, a to je příčinou vzniku nejrůznějších chorob jako je artróza, infarkt, migréna, cukrovka, revma nebo alergie....

I pálení žáhy je volání těla o pomoc. Znamená, že v těle může být vyšší koncentrace kyselých látek než je žádoucí.

Překyselený člověk si připadá přetažený, je stále unavený, bez energie, zotavuje se velmi pomalu a nedostatečně, neustále ho provází silné napětí ve svalech, bolesti hlavy a zad. Pokožka inklinuje k ekzémům, nos a oči bývají podrážděné a stále silněji ho sužují bolesti, které nemůže přesně určit. Často trpí zácpami nebo průjmy, plísňovými onemocněními, má deprese a psychické poruchy (podrážděnost, agresivita, stavy beznaděje). Objevuje se zapomnětlivost, roztržitost, nedostatek radosti ze života. Trápí ho "těžké" nebo studené končetiny, bolesti ve svalech, je citlivý na chlad a má zvýšenou náchylnost k infekčním onemocněním

Příčiny překyselení organismu
* Špatný pitný režim a špatná výživa
* Nedostatečné rozmělnění potravy
* Zlost, strach, úzkost, zloba, stres
* Znečištěné životní prostředí
* Chemické látky (přebytek léků)
* Nedostatek pohybu, spánku
* Nedostatečné dýchání

Jak se kyselosti zbavit?
* Jezte denně dostatek ovoce a zeleniny
* V průběhu dne vypijte alespoň 2 litry vody
* Omezte pití alkoholu a kouření cigaret
* Zhluboka dýchejte i vydechujte
* Důkladně žvýkejte každé sousto
* Omezte konzumaci kyselinotvorných potravin
* Dostatečně spěte a relaxujte


Vhodné zásadotvorné potraviny
1. ředkev, ředkvička, brokolice, okurky, špenát, zázvor, česnek, cibule, citrón, rajčata, jablečný ocet, mladý ječmen
2. čistý lecitin, houby, květák, meloun, mango
3. sušené fíky, rajčata, mrkev, hrušky
4. celer, řepa, zeleninová nať
5. hlávkový salát, kapusta, černá melasa, nepasterizované olivy, jablečný ocet, med
6. fazole, hrozinky, pomeranče, plzeňské pivo
7. banány, jablka, maliny, meruňky, zelený a bylinný čaj, nepražené a nesolené ořechy, syrové brambory

 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama